El subdelegat del Govern a Tarragona ha visitat l’Ajuntament del Vendrell

Durant la visita institucional, Joan Sabaté es va reunir amb l’alcalde del Vendrell, Martí Carnicer, i els tinents alcaldes per tractar sobre diversos temes que afecten el municipi  

El subdelegat del Govern a Tarragona, Joan Sabaté, va visitar ahir dijous, dia 30 d’agost, l’ajuntament del Vendrell on es va entrevistar amb l’alcalde del municipi, Martí Carnicer i amb els tinents alcaldes Kenneth Martínez, Eva M. Serramià i Josep Marrasé.

Durant la trobada, van tractar sobre diversos aspectes que afecten el municipi en especial interès per aquells que són competència de l’Administració de l’Estat com per exemple les infraestructures viàries i ferroviàries.    

 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article