El nou subdelegat del govern central a Tarragona visita l'Ajuntament del Vendrell

Avui al matí, el nou subdelegat del govern central a Tarragona, Joan Sabaté, ha fet una visita a l'Ajuntament del Vendrell i s'ha reunit amb l'alcalde. Martí Carnicer, que ha estat acompanyat per regidors del govern municipal.
 
La visita del subdelegat del govern ha estat protocol·lària amb l'obectiu de donar-se a conèixer, ja que va prendre possessió del càrrec el passat mes de juliol, i s'ha aprofitar per tractar temes com la N-340, la freqüència de trens i els estudis de l'evolució de la sorra de les platges.
 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article