Participa en la manifestació de l'11 de setembre

Pel proper 11 de setembre, tant l’Assemblea NC del Vendrell com l’Òmnium Cultural del Baix Penedès orgaznitzen un servei de transport a Barcelona, per participar en la manifestació, per ser presents en la “Diada per la República” i que porta el títol  general de “Fem República Catalana”. El tasllat es farà amb autobusos: “Autocars per la República”, i es sortirà del Vendrell, estació d’autobusos a les 12 del migdia.
Totes dues entitats remarquen la importància de ser-hi presents, de continuar fent accions per a la independència i per la llibertat del presos polítics.
Les inscripcions es poden fer al mail: [email protected].

Comentaris

Joan Pere Aragon i Francisca Guiol Andes El Vendrell
1.

2 Personas

Comenta aquest article