Manifestació 11 de setembre

Pel proper 11 de setembre, tant l’ANC del Vendrell com l’Òmnium Cultural del Baix Penedès organitzen un servei de transport a Barcelona, per participar en la manifestació, per ser presents en la “Diada per la República” i que porta el títol general de “Fem República Catalana”. El tasllat es farà amb autobusos: “Autocars per la República”, i es sortirà del Vendrell, estació d’autobusos a les 12 del migdia.
Totes dues entitats remarquen la importància de ser-hi presents, de continuar fent accions per a la independència i per la llibertat del presos polítics.
Les inscripcions es poden fer al mail: [email protected].
Totes dues entitats remarquen la importància de ser-hi presents, de continuar fent accions per a la independència i per la llibertat del presos polítics.
Les inscripcions es poden fer al mail: [email protected].

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari