Guanyadors del sorteig per poder accedir al balcó de l'Ajuntament per la Festa Major

Els guanyadors del sorteig celebrat, el dilluns 23 de juliol, a les 12.30 h, a la Sala de Plens de l’Ajuntament del Vendrell en un acte públic, per poder accedir al balcó de l’Ajuntament per la Festa Major, han estat:
ESTHER NACHE COTES, participant mitjançant correu electrònic i ABRIL MAÑÉ FERRÉ, que va omplir una butlleta d’un dels tres punts de participació.
Reserves: M. ANTONIA PLASA ROSELL i ÁLVARO QUIRÓS JIMÉNEZ

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari