Els Nens del Vendrell a la Diada de Bonastre

El passat diumenge 22 de juliol, els Nens del Vendrell, juntament amb els Xiquets de Reus, van acostar-se a la plaça Major de Bonastre per assistir a l’actuació celebrada amb motiu de la Festa Major del poble.

Els de la camisa vermella van marcar l’inici de la diada amb un 3d8 de postal, caracteritzat per dur-se a terme amb una gran solidesa. A la segona ronda van fer un 4d8, quadrat quant a mides i que els hi va servir per rodar castellers. La td7 va ser l’estructura escollida per a la tercera ronda, que els va ser molt útil per acabar de consolidar-la i assegurar-la, ja que molt aviat volen pujar-la un pis més. La diada va concloure amb un Vd5.

Després d’una molt bona actuació, on destaquen les bones sensacions que van haver-hi amb tots els castells, els de la capital del Baix Penedès encaren una de les setmanes més importants de la temporada. La seva propera cita castellera és dijous 26 de juliol a les 13 h, per Santa Anna, a la plaça Vella, després dels versos del Ball de Diables i de la cercavila, on també participen, durant la Festa Major del Vendrell. El dia 27, per Santa Anneta, també tenen actuació a la tarda, a la plaça del Tívoli, la qual conclourà amb cercavila. Per aquest motiu, els Nens han decidit adaptar-se a aquestes dates, canviar els dies i els formats d’assaig i organitzar diverses activitats per complementar aquests dies. 

Així, doncs, per encarar aquestes actuacions, dilluns 23 a les 21:30 h faran assaig general de Festa Major, i dimarts 24 faran un assaig general especial a plaça Vella, que començarà a les 22 h, i acabarà amb entrega de camises a les noves incorporacions, es repartirà cava entre tots els assistents i finalitzarà amb festa a càrrec del DJ Manyé, en col·laboració amb el Bar l’Enxaneta. Dijous 26, després de la Diada de Santa Anna, tota la colla està convidada a un pica-pica al local i festa, com ja és habitual any rere any.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article