Moció per l'entrada de dones al ball de diables de l'Arboç i Sant Quintí de Mediona

La CUP de l'Arboç demanarà al proper ple que l'Ajuntament de l'Arboç s'adhereixi al manifest a favor de l'entrada de dones als balls de diables de l'Arboç i Sant Quintí de Mediona; una iniciativa empresa per l'assemblea feminista La Ruda.
L'entrada de dones en aquests balls és una reivindicació històrica que s'ha perpetuat en el temps sense que, de moment, s'hagi assolit un accés paritari.
En aquest sentit, la CUP de l'Arboç ha difós una carta oberta al ball de diables del municipi amb l'objectiu de generar consciència col·lectiva sobre les discriminacions per raó de gènere també en l'àmbit folklòric i cultural i dins el marc reivindicatiu i de lluita expressada durant la vaga feminista del passat 8 de març.
La moció es debatrà al ple del dilluns 23 de juliol a les 19.00 a l'Auditori municipal.
També us fem arribar la carta oberta enviada inicialment al ball de diables i posteriorment publicada a xarxes socials.
El manifest es pot trobar en el següent enllaç https://larudafeminista.wordpress.com/manifest-diables/

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari