Actuació Nens del Vendrell a Gràcia

El passat diumenge 20 de maig els Nens del Vendrell actuaven a Gràcia. Finalment la colla no va dur a terme el 3d8 que esperaven però si que van realitat un 4d7a ben tranquil·lament. La tercera torre de 7 de la temporada va tornar a mostrar-se impecablement junt amb un 3d7 ferm. Un pilar de 5 es va encarregar de tancar la diada.
Actualment, els de Pere Rovira preparen una campanya per encarar la diada d’aniversari de la colla que es durà a terme el diumenge 3 de juny a la vila del Vendrell.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari