S’engega una campanya per fomentar la recollida selectiva de la matèria orgànica

La propera setmana, la Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament del Vendrell engegarà una campanya per al foment de la recollida selectiva de la matèria orgànica.
Com a prova pilot, dues informadores sobre la gestió de residus, que estan contractades mitjançant un pla d’ocupació, faran enquestes als veïns i veïnes del barri del Puig per saber si reciclen o no, els informaran sobre els serveis que ofereix l’Ajuntament (per exemple, la recollida de mobles) i els donaran un cubell per poder fer la recollida selectiva de la matèria orgànica.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari