Un or i dues medalles de plata als Olímpics del Vendrell

El passat 6 de maig es va celebrar els campionats cadet, junior i sub-21 de Catalunya a Barcelona. Marc Rovira Fontanals aconsegueix la medalla d’or al campionat promoció junior . Laura Alonso Muñoz aconsegueix la medalla d’argent al campionat promoció Junior, Gloria Ruiz Navarro aconsegueix la medalla d’argent al campionat sub-21 de Catalunya. David Ruiz, Erika Navarro, Claudia Martínez, Paula López i Lia Vélez, encara que no van poder rascar el medaller van fer una bona actuació al campionat, felicitats a tots pel vostre treball.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari