Obres de millora de l’accessibilitat entre l’Avinguda Tarragona i l’Avinguda Generalitat a l'Arboç

Imatge de les obres al Parc de Santa Llúcia.
Imatge de les obres al Parc de Santa Llúcia.
S’ha solucionat una demanda dels veïns de la zona.

L’Arboç, 9 de maig de 2018. Ja han finalitzat les obres de millora de l’accessibilitat entre l’Avinguda Tarragona i l’Avinguda Generalitat, al Parc de Santa Llúcia 2. 

L’obra ha consistit en la pavimentació d’un pas d’uns 2,20 metres d’amplada per millorar l’accessibilitat a les persones amb mobilitat reduïda. Fins ara, tota la zona del Parc era de terra dificultant el seu creuement en condicions meteorològiques adverses i a les persones amb cotxets o mobilitat reduïda.

Aquesta obra ha estat una demanda dels veïns de la zona, i ha sigut realitzada per la brigada municipal durant el passat mes d’abril. 

 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article