Obres de millora de l’accessibilitat entre l’Avinguda Tarragona i l’Avinguda Generalitat a l'Arboç

S’ha solucionat una demanda dels veïns de la zona.
L’Arboç, 9 de maig de 2018. Ja han finalitzat les obres de millora de l’accessibilitat entre l’Avinguda Tarragona i l’Avinguda Generalitat, al Parc de Santa Llúcia 2.
L’obra ha consistit en la pavimentació d’un pas d’uns 2,20 metres d’amplada per millorar l’accessibilitat a les persones amb mobilitat reduïda. Fins ara, tota la zona del Parc era de terra dificultant el seu creuement en condicions meteorològiques adverses i a les persones amb cotxets o mobilitat reduïda.
Aquesta obra ha estat una demanda dels veïns de la zona, i ha sigut realitzada per la brigada municipal durant el passat mes d’abril.
L’Arboç, 9 de maig de 2018. Ja han finalitzat les obres de millora de l’accessibilitat entre l’Avinguda Tarragona i l’Avinguda Generalitat, al Parc de Santa Llúcia 2.
L’obra ha consistit en la pavimentació d’un pas d’uns 2,20 metres d’amplada per millorar l’accessibilitat a les persones amb mobilitat reduïda. Fins ara, tota la zona del Parc era de terra dificultant el seu creuement en condicions meteorològiques adverses i a les persones amb cotxets o mobilitat reduïda.
Aquesta obra ha estat una demanda dels veïns de la zona, i ha sigut realitzada per la brigada municipal durant el passat mes d’abril.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari