L’Ajuntament de l’Arboç convoca un procés participatiu per decidir els grups del Concert Jove de Festa Major
La primera reunió serà el 20 d’abril a les 20h al 1r pis de la Casa de Cultura

L’Arboç, 4 d’abril de 2018. Aquest any 2018, la Festa Major de l’Arboç s’obrirà el divendres 24 d’agost amb, entre d’altres, la celebració d’un Concert Jove.
Per concretar els detalls organitzatius d’aquest Concert Jove i decidir quins grups actuaran, l’Ajuntament de l’Arboç convoca un procés participatiu per a joves on tots els assistents podran proposar idees i dir la seva de cara a millorar l’organització del concert i proposar noms de grups possibles per actuar.
La reunió tindrà lloc al primer pis de la Casa de Cultura el proper divendres 20 d’abril a les 20:00h.
L’Ajuntament de l’Arboç fa una crida a tots joves els arbocencs a participar en aquesta iniciativa de les regidories de Festes i de Joventut.
Per concretar els detalls organitzatius d’aquest Concert Jove i decidir quins grups actuaran, l’Ajuntament de l’Arboç convoca un procés participatiu per a joves on tots els assistents podran proposar idees i dir la seva de cara a millorar l’organització del concert i proposar noms de grups possibles per actuar.
La reunió tindrà lloc al primer pis de la Casa de Cultura el proper divendres 20 d’abril a les 20:00h.
L’Ajuntament de l’Arboç fa una crida a tots joves els arbocencs a participar en aquesta iniciativa de les regidories de Festes i de Joventut.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari