Dj's de primera línea a la Festa Jove de l’Arboç

Cartell promocional de la Festa Jove de l'Arboç
Cartell promocional de la Festa Jove de l'Arboç
El proper dissabte 21 d’abril, a partir de les 11 de la nit, la música en directe serà la gran protagonista en la “Festa Jove de l’Arboç”. Un esdeveniment organitzat per la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de l’Arboç, que tindrà lloc a les instal·lacions de la Sala Polivalent, al carrer del Nord s/n, i on tots els joves, i no tant joves, de l’Arboç i pobles del voltant hi són convidats.

Les actuacions en rigorós directe dels Dj’s Tysot, Barotek, Xuanlee i Marta Skandal i dels DJ’s arbocencs Carles S, X-Tek, Duglas TKN i Banjubass, animaran la festa fins ben entrada la matinada. L’entrada a la Festa Jove és gratuïta i hi haurà servei de barra a preus populars.

Aquesta iniciativa és organitzada per la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de l’Arboç i la promotora musical Reaktor Group. 
 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article