1a Marató de donació de sang de Cunit

L’Alcaldessa de Cunit, Montserrat Carreras, donant sang.
L’Alcaldessa de Cunit, Montserrat Carreras, donant sang.

Dijous dia 22, de les 9 del matí a les 9 del vespre, al Complex Cultural  de Cunit –Biblioteca Marta Mata i Centre de Formació d’Adults Dolors Paul-, va tenir lloc la 1a Marató de Donació de Sang de Cunit, amb el lema “la teva sang, la teva vida”

El total de donacions van ser de 164, així com 26 oferiments (persones que pel motiu que sigui, en aquell moment no en van poder donar) i 41 donant de moll d’os. Cal ressaltar, cosa molt important, que dels 164 donants, 68 ho van fer per primera vegada, el que és  de suposar que, a partir d’ara, ja seran donants assidus.

Em el transcurs del dia va haver-hi diferents actuacions i esdeveniments culturals.

Cal considerar-ho tot un èxit, atesa la participació.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article