Celebració del Día de Andalucía

Aquest proper diumenge, dia 11 de març, l’Asociación Cultural Virgen del Rosario de Sant Jaume dels Domenys, celebrará el Día de Andalucía organitzant un vermut a les 12 del migdia, a la Casa de Cultura (c. de la Germanor, 8).

Tothom serà benvingut per pasar una bona estona fent el vermut amb música i bona companyia.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article