Marxa contra la violència masclista al Vendrell

Que la violència masclista és una tràgica rèmora que ve de lluny i ha perdurat llefiscosa fins els nostres dies, es un fet que ja gairebé ningú qüestiona. I si bé per desterrar-la definitivament de la nostre societat hem d’estar amatents i rebutjar-la SEMPRE i en totes les seves variables, quant ens toca de prop la resposta ha de ser immediata i contundent.
Es per això que, donada la condescendència i tebior amb que l’Ajuntament del nostre municipi ha tractat les agressions de les que han estat objecte diverses dones a la Via verda del Vendrell i que, més enllà de la presencia reiterada d’un exhibicionista ha inclòs, fins i tot, un intent de violació, la Secretaria de la Dona d’Esquerra Republicana del Vendrell hem volgut afegir-nos al col·lectiu que, de manera autònoma, va reunir-se en assemblea oberta al Centre Cívic de l’estació el passat dijous 25 de gener per protestar i decidir accions en contra d’aquestes amenaces.
Allí es va decidir, com a primera mesura, organitzar una marxa a peu que recorrerà la dita Via Verda i que sortirà del monument als Castellers (el quatre de vuit) el proper diumenge 4 de febrer a les 10 del matí.
Us convidem doncs a participar-hi i us animem a fer-ho portant xiulets, emblemes, cartells i tot el que serveixi per mostrar el nostre rebuig al masclisme. Perquè els carrers i camins son de tothom i les dones els volem utilitzar i gaudir amb llibertat i sense que ens faci falta ser valentes.
Des d’ara mateix, cap agressió sense resposta.
Es per això que, donada la condescendència i tebior amb que l’Ajuntament del nostre municipi ha tractat les agressions de les que han estat objecte diverses dones a la Via verda del Vendrell i que, més enllà de la presencia reiterada d’un exhibicionista ha inclòs, fins i tot, un intent de violació, la Secretaria de la Dona d’Esquerra Republicana del Vendrell hem volgut afegir-nos al col·lectiu que, de manera autònoma, va reunir-se en assemblea oberta al Centre Cívic de l’estació el passat dijous 25 de gener per protestar i decidir accions en contra d’aquestes amenaces.
Allí es va decidir, com a primera mesura, organitzar una marxa a peu que recorrerà la dita Via Verda i que sortirà del monument als Castellers (el quatre de vuit) el proper diumenge 4 de febrer a les 10 del matí.
Us convidem doncs a participar-hi i us animem a fer-ho portant xiulets, emblemes, cartells i tot el que serveixi per mostrar el nostre rebuig al masclisme. Perquè els carrers i camins son de tothom i les dones els volem utilitzar i gaudir amb llibertat i sense que ens faci falta ser valentes.
Des d’ara mateix, cap agressió sense resposta.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari