Presentació joventut Bisbalenca

El Secretari de Junta i delegat de l’FCF a Tarragona, Josep Vives, ha assistit a la presentació en el noranta aniversari del club del Baix Penedès.
El Secretari de Junta i delegat de l’FCF a Tarragona, Josep Vives, acompanyat del subdelegat Rafael Pinedo, del delegat al Baix Penedès, Toni Cansino, i del delegat de l’Alt Camp Josep Anton han assistit a la presentació dels equips de la Joventut Bisbalenca.
El President Israel Gabriel i la seva junta directiva han repassat la història del club, que aquesta temporada fa 90 anys, en la veu de jugadors de totes les categories que han relatat les diferents etapes de l’entitat.
Els més de 100 jugadors a la gespa del municipal, els seus familiars i els aficionats de la Bisbal del Penedès han seguit atentament el torn de parlaments, encetat per na Leo Uceda, regidora d’esports, que ha anunciat la millora d’inversió en les instal·lacions, endreçant en especial la zona de vestidors, fet reivindicat des de feia vàries temporades. L’alcaldessa de la localitat, Agnès Ferré, ha volgut felicitar els components del club i ha alentat a que segueixin millorant, centrant-se sobretot en l’aspecte pedagògic de la pràctica de l’esport.
Josep Vives també ha felicitat el club per la seva trajectòria i ha refermat el compromís de la FCF amb l’esport base i la formació de valors.
L’acte ha conclós amb la tradicional foto de família.
El Secretari de Junta i delegat de l’FCF a Tarragona, Josep Vives, acompanyat del subdelegat Rafael Pinedo, del delegat al Baix Penedès, Toni Cansino, i del delegat de l’Alt Camp Josep Anton han assistit a la presentació dels equips de la Joventut Bisbalenca.
El President Israel Gabriel i la seva junta directiva han repassat la història del club, que aquesta temporada fa 90 anys, en la veu de jugadors de totes les categories que han relatat les diferents etapes de l’entitat.
Els més de 100 jugadors a la gespa del municipal, els seus familiars i els aficionats de la Bisbal del Penedès han seguit atentament el torn de parlaments, encetat per na Leo Uceda, regidora d’esports, que ha anunciat la millora d’inversió en les instal·lacions, endreçant en especial la zona de vestidors, fet reivindicat des de feia vàries temporades. L’alcaldessa de la localitat, Agnès Ferré, ha volgut felicitar els components del club i ha alentat a que segueixin millorant, centrant-se sobretot en l’aspecte pedagògic de la pràctica de l’esport.
Josep Vives també ha felicitat el club per la seva trajectòria i ha refermat el compromís de la FCF amb l’esport base i la formació de valors.
L’acte ha conclós amb la tradicional foto de família.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari