Els alumnes de l'escola Marta Mata passen fred a les aules

Els alumnes, pares i mares de l'escola Marta Mata d'El Vendrell han actuat en senyal de protesta aquesta setmana a les portes del centre educatiu amb motiu del fred que passen els nens i nenes a l'escola. Apunten que si no veuen solucions les protestes seguiran fent-se.
Segons s'explica, molts nens i nenes del centre, a ple mes de gener, han d'assistir a classe més tapats de l'habitual ja que no s'aconsegueix una temperatura óptima a les aules. Per no passar fred doncs, els pares vesteixen als alumnes amb roba d'abric i fins i tot porten mantes per a que els seus fills no passin fred mentre estan a classe.
Es diu que la temperatura de l'escola és de 12 graus i, per això, els nens i nenes passen fred mentre estan al centre. S'apunta que el problema està en el sistema de calefacció, que no té prou potència tot i que l'aïllament de l'edifici també és essencial.
A més, es tracta d'un problema amb el que ja s'havien trobat anteriorment, tot i tractar-se d'un edifici relativament nou i que es va construir per substituir els mòduls prefabricats on abans feien classes. Fa un temps es van iniciar obres per solucinar la problemàtica però aquestes es van paral·litzar sense estar acabades i no s'han continuat fins al moment.








No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari