Concert Nadal de l'Escola Municipal de Música Tradicional de l'Arboç

Imatge del Concert de Nadal de 2016
Imatge del Concert de Nadal de 2016
Aquest diumenge 17 de desembre, l'Escola Municipal de Música Tradicional del Penedès a l’Arboç oferirà el tradicional concert de Nadal. Una actuació protagonitzada pels mateixos alumnes de l’Escola que, amb les orientacions dels seus professors, interpretaran cançons tradicionals nadalenques i diverses de les peces musicals apreses durant el trimestre.

Aquest esdeveniment tan especial tindrà lloc al Local Arbosense a partir de les 6 de la tarda. L’entrada al concert serà gratuïta i oberta a tots els públics.
L’Escola Municipal de Música Tradicional del Penedès, l’Aula de Sons, i l’Ajuntament de l’Arboç conviden a tots els vilatans a assistir a aquest concert i a celebrar el Nadal plegats amb l’acompanyament de la millor música tradicional.

Tenint en compte que la "Festa Major de l’Arboç i les seves músiques" van ser declarades Festa Patrimonial d’Interès Nacional per la Generalitat de Catalunya l’any 2009, és una prioritat per l’Ajuntament de l’Arboç la conservació i perpetuació del llegat de la música tradicional. Aquest acte és organitzat per l’Escola Municipal de Música Tradicional del Penedès, l’Aula de Sons, i l’Ajuntament de l’Arboç.

 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article