Presentació dels resultats del programa "30 Plus"

El regidor d'Ocupació Kenneth Martínez, us convoca a una roda de premsa de presentació dels resultats del programa "30 Plus", que tindrà lloc el proper dijous 2 de novembre, a les 13 h, a l'EINA.

L'objectiu d'aquest programa és la inserció laboral de persones en situació d'atur de 30 anys i més -preferentment entre 30 i 45 anys amb baix nivell formatiu- a fi de proporcionar-los, entre d'altres, recursos, formació i competències necessàries per ocupar un determinat lloc de treball.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article