Esquerra Republicana del Vendrell condemna les agressions policíaques de l'1 d'Octubre

Condemnem enèrgicament les agressions policíaques del passat diumenge 1 d’Octubre i la manipulació informativa que s’està duent a terme d’aquells esdeveniments
El grup d’Esquerra Republicana de Vendrell, volem condemnar enèrgicament i sense pal·liatius, la brutal violència, gratuïta i absolutament desproporcionada, que varen emprar els cossos de seguretat de l’estat espanyol, en el seu intent d’impedir als ciutadans i ciutadanes del nostre país exercir el seu dret a vot, així com l’execrable i desvergonyida manipulació mediàtica que està duent a terme el Gobierno de España mitjançant els diferents canals informatius que els hi són afins.
També volem agrair molt especialment, el treball de tants i tants ciutadans i ciutadanes que van col·laborar en la consecució del referèndum de l’ 1 d’octubre i que varen fer possible que, més de 2, 2 milions de persones del nostre país, a pesar dels enormes entrebancs de tot tipus que vàrem haver de patir, poguéssim exercir un dels drets fonamentals de tota Democràcia.
Som part d’un poble extraordinari i aquest fet ens omple d’orgull.
Ara als nostres polítics els hi toca donar el següent pas i sabem que ho faran decidits. Però ja podem afirmar que hi ha hagut el referèndum, que hi hem votat i que s’ha guanyat amb uns resultats que demostren que, una part molt important del poble Catalunya, vol viure en una república independent on poder establir un model social més d’acord amb el nostre tarannà, necessitats i manera de fer.
El grup d’Esquerra Republicana de Vendrell, volem condemnar enèrgicament i sense pal·liatius, la brutal violència, gratuïta i absolutament desproporcionada, que varen emprar els cossos de seguretat de l’estat espanyol, en el seu intent d’impedir als ciutadans i ciutadanes del nostre país exercir el seu dret a vot, així com l’execrable i desvergonyida manipulació mediàtica que està duent a terme el Gobierno de España mitjançant els diferents canals informatius que els hi són afins.
També volem agrair molt especialment, el treball de tants i tants ciutadans i ciutadanes que van col·laborar en la consecució del referèndum de l’ 1 d’octubre i que varen fer possible que, més de 2, 2 milions de persones del nostre país, a pesar dels enormes entrebancs de tot tipus que vàrem haver de patir, poguéssim exercir un dels drets fonamentals de tota Democràcia.
Som part d’un poble extraordinari i aquest fet ens omple d’orgull.
Ara als nostres polítics els hi toca donar el següent pas i sabem que ho faran decidits. Però ja podem afirmar que hi ha hagut el referèndum, que hi hem votat i que s’ha guanyat amb uns resultats que demostren que, una part molt important del poble Catalunya, vol viure en una república independent on poder establir un model social més d’acord amb el nostre tarannà, necessitats i manera de fer.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari