L’Arboç suspèn els actes públics del cap de setmana per la declaració de dol oficial

L’Ajuntament de l’Arboç anuncia que queden suspesos els actes públics previstos al municipi per la declaració de dol oficial pels atemptats de Barcelona i Cambrils.
Aquesta suspensió afectarà la Holi Party i el Concert Jove programats per avui a la tarda i nit, i també la Diada castellera programa pel proper diumenge 20 d’agost a les 12h.
Les banderes onegen a mig pal a l’Ajuntament de l’Arboç en senyal de dol.
El municipi de l’Arboç se suma a la consternació pels fets ocorreguts a la ciutat de Barcelona i, posteriorment a la vila de Cambrils. Avui a les 12h s’han fet 5 minuts de silenci a la plaça de Vila, davant de l’Ajuntament. Molts arbocencs s’han acostat fins aquest punt per sumar-se a aquesta mostra de rebuig dels atemptats i de solidaritat amb les víctimes i els seus familiars.
Aquesta suspensió afectarà la Holi Party i el Concert Jove programats per avui a la tarda i nit, i també la Diada castellera programa pel proper diumenge 20 d’agost a les 12h.
Les banderes onegen a mig pal a l’Ajuntament de l’Arboç en senyal de dol.
El municipi de l’Arboç se suma a la consternació pels fets ocorreguts a la ciutat de Barcelona i, posteriorment a la vila de Cambrils. Avui a les 12h s’han fet 5 minuts de silenci a la plaça de Vila, davant de l’Ajuntament. Molts arbocencs s’han acostat fins aquest punt per sumar-se a aquesta mostra de rebuig dels atemptats i de solidaritat amb les víctimes i els seus familiars.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari