Assemblea General de l’Associació de donants de sang del Baix Penedès

Dimarts passat es va celebrar l’Assemblea General Ordinària de l’Associació de Donants de Sang del Baix Penedès. A part d’assistir-hi diferents delegats i delegades, cal ressaltar la participació del regidor de Sanitat de l’Ajuntament del Vendrell, Sr. Ferran Trillas, la Dra. Virginia Callao directora del BST de Tarragona, la Dra. Núria Vilanova, responsable de la Federació Catalana a la Regió Sanitària del Camp de Tarragona, el Dr. Enric Contreras, coordinador de les delegacions del BST a Catalunya, el president de la Federació Catalana de Donants de Sang, Sr. Marc Ibars i el president de l’Associació de Donants de Sang del Baix Penedès, Pep Bargalló.
A part d’aprovar-se l’Acta anterior i l’Estat de Comptes de la temporada, cal ressaltar les dades positives de l’any passat i del primer semestre d’enguany amb un increment del 10 % en les donacions.
Entre altres temes. es feu la presentació dels nous delegats i delegades de la Bisbal del Penedès i Cunit; s’acorda la programació d’un curs monogràfic pels delegats i delegades sobre el plasma, així com preparar els tràmits i el dossier corresponent per tal de presentar a l’Ajuntament del Vendrell la sol·licitud per a un futur Monument als Donants de Sang. Actualment són més de cent les poblacions de Catalunya que jas compten amb un monument d’aquestes característiques. S’acaba la reunió amb un torn de paraula de tots els delegats i delegades comentat les seves inquietuds per tal de cercar, entre tots, les corresponents solucions.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari