Els Nens dels Vendrell ha actuat a Banyeres del Penedès

El passat diumenge 9 de juliol els Nens del Vendrell actuaven a Banyeres del Penedès acompanyats pels Minyons de l'Arboç i la Colla Joves dels Xiquets de Valls.
Els de Pere Rovira obrien plaça amb una Torre de 8. Un cop més, van aconseguir descarregar-la, aquest cop menys tranquila que les dues anteriors, però defensant amb solvència la tendència a girar que va tenir l'estructura.
La segona ronda fou protagonitzada per un 3 de 8. El 3 de 8 comptava amb un 3 conformat de cara al 5 de 8, que es té l'intencio de treure a plaça properament. Fou un 3 tranquil i bo que permetrà a la colla apostar per aquesta nova estructura.
En tercera ronda, els Nens del Vendrell van dur a terme un 4 de 8, amb el nivell de tronc més jove que ha dut a plaça la colla recentment. Fou el primer encarat a una alineació més lleugera.
Per acabar, els Nens van realitzar un pilar de 6. Aquest pilar continuarà sent treballat per tal de poder pujar un pis més.
Els de la camisa vermella van quedar satisfets al poder portar un altre cop aquests castells junts a plaça. Aquestes properes setmanes els Nens mantindran la seva dinàmica d'assaig per arribar a la Festa Major amb una bona actitud. Els queden 7 assajos per continuar treballant abans de veure'ls enfaixats a la Plaça Vella per Santa Anna.
Referent a la Diada de Festa Major en honor a Santa Anna del proper 26 de juliol, els Nens continuen compartint vídeos promocionals en el marc de la campanya #GammaNDV.
Aquesta campanya fa referència a les vivències i símbols que evoca la Diada de Santa Anna a la Plaça Vella, tan pròpia dels Nens.
La pròxima actuació dels Nens tindrà lloc el diumenge 16 de juliol al matí a la Plaça Catalunya de Calafell. Actuaran acompanyats pels Castellers de Terrassa i els Bordegassos de Vilanova.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari