L’Arboç organitza un Crèdit de Síntesi sobre la vila

Els alumnes del Col·legi Residència picant un patró de punta al coixí.
Els alumnes del Col·legi Residència picant un patró de punta al coixí.
L’Ajuntament de l’Arboç, a través de l’oficina de Turisme, ha coordinat aquesta iniciativa

Del 12 al 15 de juny de 2017, els alumnes de 1r, 2n i 3r de ESO del Col·legi Residència de l’Arboç han assistit a les activitats organitzades en el marc del “Crèdit de Síntesi de l’Arboç”. Aquesta iniciativa, que compta ja amb més de 10 anys d’història a la vila, suposa un important esforç de coordinació de l’Ajuntament de l’Arboç, que s’encarrega d’implicar i organitzar activitats amb un bon nombre d’entitats i particulars de l’Arboç, encapçalades per la Fundació Privada Museu de Puntes al Coixí, l’Escola de Puntaires de l’Arboç, i La Giralda de L’Arboç.
Des de la seva creació l’any 2006, l’objectiu del crèdit de síntesi “L’Arboç” sempre ha estat que tots els nens i nenes que passen una part de la seva vida educativa a l’Arboç (que son molts i procedents de molts pobles del Baix Penedès) coneguin la vila de primera mà, coneguin la punta al coixí, s’exercitin amb un coixí i els boixets, i en definitiva, aprenguin a estimar L’Arboç. 
L’Ajuntament de l’Arboç desitja agrair l’esforç realitzat per fer possible aquest Crèdit de Síntesi al claustre de professors del Col·legi Residència, a les alumnes de l’Escola de Puntaires de l’Arboç, a La Giralda, i als tècnics municipals i a totes les persones i institucions que s’han avingut de manera desinteressada i gratuïta a col·laborar amb aquesta iniciativa educativa i cultural.
Segons declaracions de la regidora d’ensenyament de l’Ajuntament de l’Arboç, Sra. Sònia Magrané, <<...per l’Ajuntament de L’Arboç és un orgull i un deure poder realitzar cada any aquest gran esforç de coordinació per tal que tots els alumnes dels principals centres educatius de la vila puguin conèixer L’Arboç i aprendre a estimar-lo. De cara a l’any vinent esperem que els alumnes de l’Institut de l’Arboç, es puguin afegir a aquesta iniciativa i també puguin gaudir d’aquesta experiència tant enriquidora...>> 

Imatge 1: (Autor: )


Gabinet de Premsa de l’Ajuntament de l’Arboç

 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article