Masia Blanca la gran oblidada

L'Ajuntament del Vendrell la té completament abandonada al final del passeig Marítim de Coma-ruga al final de la platja abans d'arribar al Francàs. Només es van fer les voreres del passeig i no van fer del passeig cap a dins. Han de caminar amb els nens pel carrer ja que per les voreres és impossible no caure. Només faltava un problema amb unes canonades i l'han deixat a mitges i porten un mes amb el forat obert a veure si hi haurà un accident.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article