Marc Jané del Taekwondo de la Lira campió al 3r Open “Ciutat de Figueres”

Aquest passat dissabte 20 de maig, s’ha celebrat el 3r Open Taekwondo Ciutat de Figueres, on la secció de Taekwondo de La Lira Vendrellenca, va sumar amb un total de 3 medalles, un OR i dos BRONZES fruit d’un campionat de moltíssim nivell i amb una organització impecable. OR per MARC JANE, en la categoria de cadet amb més de 65 Kg i bronze per JOAN DOMÍNGUEZ, també en categoria cadet i amb menys de 53 Kg i QUIQUE GIGANTE, en categoria pre-cadet, amb menys de 43 Kg. Abril Fuentes, Judit Ortega, Pau Alonso, Josep M Galimany, Toni Gigante, Abdu, Farhan i Raúl Lujan no aconsegueixen pujar al pòdium però realitzen grans combats amb grans competidors que de ben segur en treurem profit. FELICITATS A TOTS!!!

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari