XX Aniversari dels Castellers de la Vila de Gràcia

El passat diumenge 21 de maig els Nens del Vendrell actuaven a Gràcia acompanyats pels amfitrions, CVG, els Capgrossos de Mataró i la Colla Jove Xiquets de Tarragona. Els de la camisa vermella es preparaven per dur a terme la sisena actuació de la temporada.

Els de Pere Rovira obrien plaça amb un 3 de 8, que era el quart de l'any. El castell es va  tornar a assolir amb molt bones mides.

La següent ronda fou protagonitzada per una torre de 8 amb folre. Aquesta primera torre de 8 de la temporada és un gran pas pels Nens i pels seus ojectius marcats durant aquest mes.

En tercera ronda, els Nens del Vendrell apostaven per un 4 de 8. En un primer intent, les mides no tornaven a ser del tot bones i els de la camisa vermella van optar per desmuntar aquesta estructura. Finalment, van aconseguir descarregar-lo.

Els de la camisa vermella van acabar la diada amb un vano de 5.

Així doncs, els de Pere Rovira han aconseguit realitzar la seva primera tripleta de 8  de l'any  gràcies als brutals assajos que han realitzat les últimes setmanes. Els Nens continuen assolint els objectius marcats per arribar amb força a la Diada del seu 91è Aniversari. Aquesta Diada  tindrà lloc el dia 4 de juny a la històrica Plaça Vella del Vendrell. Els Nens seran acompanyats pels CVG i els Xiquets de Reus.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article