L'Arboç, premiat al Congrés Tecnològic LOCALTIC

Joan Sans rebent el premi de mans de Manel Sanromà.
Joan Sans rebent el premi de mans de Manel Sanromà.
El Congrés Local de Tecnologies de la Informació i la Comunicació LOCALTIC es celebra anualment a Cunit.

En el marc del II Congrés Local de Tecnologies de la Informació i la Comunicació, celebrat a Cunit els dies 11 i 12 de maig, l’Ajuntament de l’Arboç va rebre el “Premi a l’eficiència en recursos d’impressió”, que va recollir l’alcalde Sr. Joan Sans de mans del Director Gerent del Consorci de l’Administració Oberta de Catalunya , Sr. Manel Sanromà.
Un total de 13 administracions d’arreu de Catalunya van rebre aquests guardons com a reconeixement a la innovació tecnològica en diversos àmbits. Els premis els van proposar les 13 empreses patrocinadores de l’esdeveniment en base a la implantació de les noves tecnologies aplicades a les administracions públiques.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article