L’equip aleví de l’escola La Candela queda 4t a la fase territorial

Aquest passat dissabte es va jugar la fase territorial de futbo sala aleví al pavelló Àngel Guimerà del Vendrell. Representant a l’Alt Camp va participar-hi l’escola La Candela que va jugar la primera fase amb l’escola Elisabeth de Salou. Aquest 1r partit va estar molt disputat tot i que finalment La Candela va perdre el partit per 5-7. Un cop finalitzades les dues semifinals, es va disputar el partit pel 3r i 4t lloc. En aquest partit van jugar l’escola La Candela contra el col·legi les Dominiques de Tarragona on finalment es van imposar les Dominiques per 0-2. Els jugadors representants a l’escola van tenir un 4t lloc agredolç. Per un costat, tristos per no haver pogut entrar pel 1r i 2n lloc després d’haver lluitat fins el final, però contents per haver arribat a la fase territorial i haver aconseguit aquest 4t lloc.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari