Actuació del 13 de maig dels Nens del Vendrell

El passat dissabte 13 de maig els Nens del Vendrell actuaven al Vendrell acompanyats per la Colla Joves Xiquets de Valls i els Castellers de Sant Pere i Sant Pau. Els de la camisa vermella es preparaven per dur a terme la cinquena actuació de la temporada a casa seva, amb una afluència de públic sorprenent.

Els de Pere Rovira obrien plaça amb un 3 de 8, que era el tercer de l'any. El castell es va assolir amb molt bones mides. Aquestes bones mides ja van ser visibles a l'anterior Diada.

En segona ronda, els Nens del Vendrell apostaven per un 4 de 8. En un primer intent, les mides no eren del tot bones i els de la camisa vermella van optar per desmuntar aquesta estructura. Finalment, van aconseguir descarregar-lo favorablement.

La següent ronda fou protagonitzada per una torre de 7. Aquesta quarta torre va tornar a satisfer als Nens com ja ho va fer en la darrera Diada.

Els de la camisa vermella van acabar la cinquena diada de la temporada amb un vano de 5.

Aquest resultat positiu obtingut a la Diada es deu a les proves de dimecres i divendres que van ser molt favorables en relació als objectius que la colla es planteja dur a terme pròximament. Els de Pere Rovira durant aquest mes de maig busquen fer-se forts. Realment estan aconseguint arribar a la meta, Diada del 91è Aniversari dels Nens del Vendrell, amb una bona perspectiva de futur.

El diumenge 21 de maig, els de la camisa vermella actuaran a Gràcia, Barcelona, amb motiu del XX Aniversari dels Castellers de la Vila de Gràcia, acompanyats pels amfitrions, CVG, els Capgrossos de Mataró i la Colla Jove Xiquets de Tarragona.
 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article