El FemBenjamí del CE Vendrell queda com a sisè millor equip de Catalunya

El FemBenjamí del CE Vendrell va quedar sisè del Campionat de Catalunya. L'equip es va classificar per disputar el Campionat de Catalunya després d'haver fet una bona temporada. D'aquesta manera, l’hoquei del Vendrell classificava per segona vegada en la seva història un equip femení a aquest campionat.

Aquest any el Campionat de Catalunya FemBenjamí s'ha celebrat a Malgrat de Mar entre el 12 i el 14 de maig.

En les jornades de divendres i dissabte, dues derrotes i una victòria van enquadrar el CE Vendrell en el partit per al 5è i 6è lloc, que va jugar el diumenge contra l'Igualada i que va perdre per 2 a 1.

El Fem-Benjamí està entrenat per Pelayo Sanz, el seu delegat és Albert Martín i està format per Yaiza Justicia, Vinyet Pujol, Maura Santó, Arián Martín, Antònia Lluch, Naiara Justicia, Beth Boekestein i Mireia Romero. I aquest cap de setmana han tingut el suport dels entrenadors David Guasch, Xavier Nicolas i Toni Porta.
Una gran temporada, felicitats, equip!

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article