Exposició “¿Y ahora qué leo? Videorecomendaciones de Booktubers del Vendrell”.

El proper dimecres 3 de maig a la Biblioteca Pública Terra Baixa del Vendrell s'inaugura l'exposició “¿Y ahora qué leo? Videorecomendaciones de Booktubers del Vendrell”. Es tracta d'una exposició de vídeos penjats a Youtube i elaborats per alumnes de l'Escola d'Adults del Vendrell. Aquests vídeos, seguint el fenomen booktuber, son crítiques audiovisuals de lectures d'obres literàries, en els que amb un to desenfadat, s'apropa i s'engresca a possibles lectors cap una o altra obra.  L'exposició tindrà un format original de posada en escena de les obres realitzades utilitzant marcs de quadres i de fotografies que contenen codis QR que enllacen amb els vídeos penjats a Youtube. Aquesta exposició s’emmarca dins d’una aposta per la innovació educativa en les activitats curriculars que desenvolupen els alumnes de segon curs del Graduat en Educació Secundària de l'Escola d'Adults del Vendrell.
 
L'exposició restarà oberta del  3 de maig al 29 de maig.
 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article