Detenció de dues persones per un presumpte delicte contra la salut pública

Aquesta passada nit, en un control preventiu de la Policia Municipal es va detectar un vehicle que en el seu interior shi amagaven bosses amb substàncies presumptament il·legals.
Es va procedir a la identificació del conductor i del seu acompanyant, un de 49 anys i veí de la comarca de lAnoia i laltre de 24 anys. Es van detenir per un presumpte delicte contra la salut pública i sels va comissar les substàncies, 300 euros en efectiu i tres telèfons mòbils.
A més, es va immobilitzar el vehicle, que passarà a disposició judicial com els detinguts un cop instruïdes les diligències.
Per a més informació: Àrea de Comunicació. Tel. 977 16 64 62.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari