S'’instal·len els primers aparells biosaludables a Coma-ruga i a Sant Salvador escollits en el procés participatiu de les platges

En compliment dels acords i del resultat del procés participatiu que es va dur a terme el passat mes de novembre a les platges, el passat dimecres van quedar instal·lats els primers circuits d’'aparells biosaludables al Tabaris i al jardinet de l’'avinguda Imperial Tarraco de Coma-ruga, així com al parc de petanca de l’'avinguda Parlament de Catalunya, a Sant Salvador. Durant aquest trimestre, des de la Regidoria de Participació Ciutadana s’'han mantingut converses amb les diverses associacions de veïns de les platges per determinar les ubicacions dels circuits i per informar-les dels processos d’'execució.

Ara resta pendent la instal·lació de tres circuits d’'aparells esportius més, que han de col·locar-se a sobre de la sorra: un a l’'inici de l’'avinguda Generalitat de Coma-ruga, un altre a l’'alçada de la Plaça de Sant Salvador i un altre davant la plaça del Pessebre. Per fer-ho, des de l’'Ajuntament s’'està a l’'espera que el Ministeri de Costes autoritzi aquestes instal·lacions. De fet, la voluntat era instal·lar-les totes alhora, i tot i esperar fins al termini màxim previst de Setmana Santa, encara no ha arribat el permís del Ministeri i per això s’'ha optat per instal·lar la resta.

D’'altra banda, hi ha altres acords del procés participatiu que ja s’'han pogut executar, com la millora del pas subterrani per a vianants del carrer de l’'Estació de Coma-ruga. Al desembre ja es va poder dotar d’'il·luminació, tot i que en aquest sentit, s’'està a l’espera del permís de RENFE per poder instal·lar-hi una nova instal·lació elèctrica que permeti il·luminar el pas de manera fixa. Sobre aquest espai, i a petició de les associacions de veïns, també s’'ha encarregat a un grafiter el dibuix d’un skyline a l’'interior del pas, per contribuir a mantenir les parets netes. Aquests treballs s’'han previst pel 22 d’abril, evitant així haver de tancar el pas durant els dies de vacances de Setmana Santa.

Pel què fa a les actuacions aprovades per al Francàs, la col·locació de papereres, panells informatius i senyalització del barri ja està en marxa, d’'acord amb les ubicacions proposades amb l’'associació de veïns Millorem el Francàs. També s’'han dut a terme les tasques de manteniment del pas per sota la via entre el c/Joan Puig i Ferreter i el passeig Marítim per evitar que s’'hi entolli l’'aigua, després que el mes de març arribés el permís d’'ADIF per poder fer l’actuació.

A Sant Salvador també s’'ha realitzat el manteniment del parc infantil de l’'Ermita.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article