Acte institucional als defensors de la República al Cementiri del Vendrell

El passat divendres 14 dabril va tenir lloc lacte institucional d'homenatge als defensors de la República a la fossa comuna del Cementiri Municipal.
Aquest acte sha fet per primera vegada al Vendrell després de lacord aprovat en el Ple de lAjuntament del Vendrell, del 17 de maig del 2016, duna proposta de Som Poble-CUP-PA.
Podeu consultar l'acta del Ple al web municipal: http://elvendrell.net/ajuntament/plens/actes-del-plenari/68-/plens/4827-plens-actes-2016

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari