Triomf de La Factoria al Campionat de Hip hop d'Aragó

L'escola de dansa La Factoria del Vendrell torna a demostrar el gran nivell del Hip Hop del Baix Penedès. El passat dissabte 8 d'abril l'escola va fer dos podis al campionat de Hip Hop de Tudela (Navarra) on participaven grups de tot l'estat espanyol i amb jurat internacional. LF Duet va quedar en 3a posició en la modalitat de parelles i LF Ladies va quedar en 1a posició en la categoria Junior. Val a dir que aquest últim grup, LF Ladies, composat per onze noies d'entre 14 i 16 anys va rebre, a part del primer premi, el reconeixement de tot el públic ja que porten una coreografia que reivindica el paper de la dona en la nostra societat.

Es nota que tots els grups de La Factoria gaudeixen ballant hip-hop sobre els escenaris i ho transmeten al públic que es va posar dret en diverses ocasions per aplaudir-los. La clau de tots aquest èxits rau en l’esforç, la perseverança, la disciplina, la responsabilitat i el treball en equip, valors tan necessaris i alhora tan escassos en la nostra societat actual. A tot això, cal afegir-li una bona dosi de creativitat, saber motivar i engrescar els nois i noies, uns muntatges musicals originals i impecables (respectant sempre el fet d’utilitzar cançons amb vocabulari adequat) i un vestuari senzill i elegant. En definitiva, les coreografies d’aquesta escola vendrellenca són molt diferents de les altres, s’allunyen dels tòpics del hip-hop més dur i tenen un estil ‘fresc’ i actual que resulta molt atractiu per als espectadors.

 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article