El 20 d'abril, es celebrarà a El Vendrell una trobada d'Escoles Verdes

El proper dijous dia 20 d’abril es celebrarà a El Vendrell un una de les Trobades Territorials del programa Escoles Verdes, que comptarà amb la participació de 25 centres de secundària de les comarques de l’Alt Camp, Baix Camp, Baix Penedès, Priorat i Tarragonès. Cada centre serà representat per un o dos mestres i de dos a quatre alumnes, membres del comitè ambiental, que és l’òrgan de participació que planifica i dinamitza les accions d’Escola Verda.

En total, un centenar de persones, entre mestres i alumnes, es reuniran per tal de compartir experiències, propostes i idees per  millorar l’educació per a la sostenibilitat a les escoles i, per extensió, al seu entorn més proper.
 
La trobada s’iniciarà a l’Auditori de l’Escola Municipal de Música Pau Casals, on representants municipals i dels departaments de Territori i Sostenibilitat i d’Educació de la Generalitat, donaran la benvinguda als participants. A continuació, els alumnes per una banda i els mestres per una altra, a la mateixa Escola de Música, es distribuiran en diferents grups de treball en els quals els participants podran compartir experiències, reflexionar sobre les accions que realitzen al seu centre i recollir idees interessants d’altres escoles verdes.  

Tots els grups es retrobaran de nou per dinar a la Plaça de la Sardana, des d’on es traslladaran a l’espai natural de les Madrigueres, el qual visitaran i coneixeran més a fons, i hi realitzaran una acció de millora per contribuir a la recuperació de l’espai dunar.

Totes les Trobades Territorials d’Escoles Verdes conclouen amb la realització d’una acció, per part dels participants, que posi en relleu algun valor natural del lloc que es visita, i en la qual, a més de conèixer, els participants puguin realitzar alguna acció de millora.

 

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article