Al Baix Penedès es registra la primera víctima mortal en accident de trànsit aquest 2020
Es tracta d'un veí de Sant Cugat, un home de 74 que patia un accident a l'AP-7 al Vendrell

El Servei Català de Trànsit informa que aquest matí dia 5 de gener, hi ha hagut un sinistre de trànsit amb una víctima mortal al punt quilomètric 217 de l’AP-7 al Vendrell (Baix Penedès) en sentit sud. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 09.39 h.
Per causes que encara s'estan investigant, un turisme ha sortit de la via i el conductor ha mort. Es tracta de V.B.P, un home de 74 anys i veí de Sant Cugat del Vallès. A més, la passatgera davantera ha resultat ferida lleu i ha estat traslladada a l’hospital del Vendrell.
Arran de la incidència, s’han activat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari