L’Ajuntament de Banyeres del Penedès s’adhereix novament a la campanya “Cap nen celíac sense caramels”

L’any passat va ser el primer any que es va adherir i va ser una iniciativa molt ben acceptada pels banyerencs i banyerenques.

L’Ajuntament de Banyeres del Penedès s’adhereix novament a la campanya “Cap nen celíac sense caramels”
L’Ajuntament de Banyeres del Penedès s’adhereix novament a la campanya “Cap nen celíac sense caramels”

L’Ajuntament de Banyeres del Penedès s’ha tornat a adherir per segon any consecutiu a la campanya engegada per l’Associació Celíacs de Catalunya “Cap nen celíac sense caramels”. L’any passat va ser el primer any que es va adherir i va ser una iniciativa molt ben acceptada pels banyerencs i banyerenques.

D’aquesta manera, tots els caramels que es repartiran a Banyeres del Penedès durant aquestes festes de nadal seran sense gluten. És a dir, tant els caramels que s’han repartit a les activitats infantils que s’han organitzat aquests dies des de l’Ajuntament de Banyeres, com els que repartirà el Patge Reial i els que repartiran S.M els Reis d’Orient, seran aptes per a tots els infants.

La campanya “Cap nen celíac sense caramels” ha estat impulsada per l’Associació de Celíacs de Catalunya des del 2007 i es va implementar per primera vegada a les cavalcades del 2008. Aquesta és la tretzena edició i s’hi han sumat més de 160 municipis d’arreu de Catalunya i Menorca.

L’Ajuntament de Banyeres del Penedès segueix apostant per tal que tots els infants del municipi puguin gaudir dels caramels en unes dates tan importants per ells.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article