Festa grossa aquest diumenge per celebrar el retorn dels gegants Salvador i Teresa

Festa grossa aquest diumenge per celebrar el retorn dels gegants Salvador i Teresa
Festa grossa aquest diumenge per celebrar el retorn dels gegants Salvador i Teresa

Aquest diumenge, a partir de dos quarts de 12 del migdia, es celebrarà una festa per celebrar el retorn dels gegants Salvador y Teresa, que van ser robats fa una setmana i que van ser recuperats a Castelló aquest divendres.

S'espera una festa massiva per celebrar el retorn dels gegants d'El Vendrell en una festa que hi participarà diferents grups culturals i populars de la localitat. Els gegants nous, gegantons, Nans i l'Agrupació Musical Santa Anna, es formaran per a donar la benvinguda als gegants vendrellencs. A part hi haurà batucada i Salvador i Teresa faran la seva entrada mentres sona una peça que serà interpretada per l'agrupació musical que anirà acompanyada al toc de campanes. Seguidament els gegants faran un ball.

També actuaran el Ball de Diables que obrirà el ball d'honor. Salvador i Teresa es situaran al vestíbol de l'ajuntament, lloc que és habitual que ocupin.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article