Segon cas d'una dona que es banyava a Cunit i era evacuada a Bellvitge
Ha passat aquest divendres 2 d'agost a la platja de Cunit. Fa pocs dies va passar un altre cas

Una dona de 66 anys ha estat evacuada a l'Hospital de Bellvitge de Barcelona després de perdre la consciència dins l'aigua a la platja de Cunit.
Els fets han passat aquest divendres 2 d'agost quan una dona es banyava a la platja de la localitat del Baix Penedès. Una altra dona l'ha pogut treure fins l'arena i s'ha trucat al 112. Policia Local, Mossos i SEM s'han desplegat per atendre-la. Un helicòpter ha evacuat a la dona, en estat crític a l'Hospital de Bellvitge.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari